Dagen efter
2012-07-22 / 22:18:29 /

Vilken underbar kväll det var igår! Sällskapet, underhållningen, maten - ja allt var perfekt! "Myran" från Sunne var där och bjöd oss på lite underhållning och jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag :) T.o.m jag sjöng karaoke och det har inte hänt många gånger! Det är ju väldigt sällan som jag och Johan är ute tillsammans, vi har ju inte så lätt att få barnvakt men nu var min syster från Uppsala på besök så de ställde upp, tack! Så skönt och kul att bara få vara vi för en kväll och inte mamma och pappa... Men en så lyckad kväll har satt lite spår under dagen idag, har inte rört mig långt från soffan eller sängen :) men det värt!! Tack Sofia och Fredrik för en fantastisk fest och grattis än en gång till 30 åringen!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: