Tillbaka till verkligheten
2012-08-06 / 09:28:39 / Allmänt

Nu är semestern slut och vardagen har kommit tillbaka. På ett sätt skönt men såklart också lite tråkigt. Har lämnat barnen på dagis och ska snart bege mig till örebro, så kul att få joba i en ny butik! Det är något helt annat att jobba i en "city" butik mot i ett köpcenter. Det är kul att få lite av båda :)

Jag kommer att fortsätta vara butikschef i båda butikerna augusti ut, sen är det bara örebro som gäller. Ska bli kul med nytt samtidigt som jag kommer sakna mina arbetskamrater något helt oerhört! De är verkligen de bästa man kan ha <3

Melker var helt förstörd över att jag lämnade honom på dagis idag, han skulle absolut med mig därifrån! Han älskar vanligtvis att vara på dagis men har blivit lite bortskämd under 5 veckor att bara vara med mamma... Johan var ju bara ledig i 2 veckor så jag och barnen har varit väldigt mycket själva.
Han kommer nog snart på hur kul det var på dagis och glömmer då mamma direkt :)

Till frukost - äggröra! Nu är verkligeheten tillbaka och jag gillart :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: